WAZZUP?!



Halllååå bellas blogg! JULIA HÄR! här sitter vi och hänger, för lata för att träna... ville bara säga hej
 
hejdå
btw följ min instagram, juliafalk PUSS
 

29/8

Hejhopp! Veckan har flytigt på ganska bra! Särskillt idag. Kärlek till onsdagar!
Var med Mikaela och Azra en stund igår och sen på kvällen träffade jag Ida och Emelie en stund. 
Nu ska jag och Kajsa kolla på Pretty Litte Liars. Hejdååå
 
Bilder från veckan

Godnatt


Everything is going to be alright


Mikael & Peter


Skola imon <3


A walk to remember


Söndag

Tjaa,
Mormor och morfar är här idag för att fira min bror Axel som fyllde år i fredags, mys!
Senare ikväll ska jag träna med girlsen! Woopwoop
 

Fredag & Lördag

Spenderade min fredag och lördag i Dänningelanda tillsammas med min retard Elvira! 
Vi gjorde allt ifrån att Elvira hade bindel på sig och så sminkade hon mig och sen gjorde jag det på henne. Blev ytterst vackert! Sen snackade vi en del, och mitt i natten var vi även med när Elviras granne fick valpar, de var såååå söta! Idag var jag på Elviris fotbolls match och självklart vann de! Sen blev det mcdonalds och efter åkte vi till Elvira och så somnade vi i hennes säng, haha! Sen åkte jag hem. När jag var hemma snackade jag med Mikaela ett tag på skype och sen med Ida och av någon anledning så åkte jag, ida, emelie o Kajsa och köpte glass såhär på kvällsqvisten. Nu ska Kajsa och jag kolla på film! Nattiiii

Bloggar ute

Hejsan, sitter utanför klassrummet och väntar på lektionen ska börja. 
Det spöregnar ute.. Hatar växjö!

Turn back time

Hejhallå, träningen gick faktiskt bra idag! Nu ska jag kolla på pretty litte liars och sen ska jag välja kläder till imorgon så jag slipper tänka på det!

Överlevde även denna dagen!

 
Hemma från skolan, nu väntar träningen! Ha det gött

Nattinatti

Nu ska jag sova (vilket jag inte kommer göra) Godnatt!
 

SKOLDATOR!!

WOOOP WOOOOP

Juste bloggen ....


Konståknings läger dag 1

 
JAG ÖVERLEVDE FÖRST DAGEN!!
 
Hejhallåå. Idag vaknade jag o julia vid 8 sen klädde vi på oss och åt lite frulle och sen åkte vi till kalla ishallen. När vi kom dit värmde vi upp direkt och sen knöt vi skrillorna och gick på isen. Det var läskigt först men sen känndes det som om vi aldrig hade haft pause, typ. Hela träningen så gjorde vi steg och jag fick grymt ont i fötterna men så är det när man går på konståkning.  Sen hade vi pause och sen ett ispass till. Efter det åt vi och sen hade vi fys. Ungefär vid kl 2 åkte vi hem och när jag kom hem tog jag en dusch och sen gick jag och la mig med datorn och kollade på 4 avsnitt av 2 and a 1/2 men. Sen sov jag i 2 timmar. Nu ska jag kolla på film!
 
 

Konståknings läger i en vecka

Nu ska jag och Julia sova för imorgon ska vi upp vid 8 och dra till ishallen för att ha 2 Ispass och 1 fyspass! Kommer faktiskt bli kul att stå på skridskor igen efter nästan 3 månader nu. Nu måste vi sova! Nattii


Pretty little liars

Nu blir det Pretty little liars med systern min!


High on life


Saknar isen


Higher than the clouds

Hade en super vecka i Stockholm. I Fredags vandrade jag runt på stan med Mikaela och lite annat folk för att det var rixfm festival och på lördagen gick jag med Emma och Tilda! Och i söndags träffade jag Emelie en stund och på kvällen kom det lite vänner till familjen. Igår var jag i Danmark med familjen och en annan familj. Blev en del shopping och tivoli. Idag har Kajsa och jag fotat (visar bilder senare) och ikväll ska vi ha filmmys! Imorgon ska jag till Elvira och sova där. och i helgen ska jag chilla och träna lite för nästa vecka börjar konståknings lägret!

Stockholm dag 5


Stockholm dag 4


Stockholm dag 3


Stockholm dag 2

 

Stockholm dag 1


RSS 2.0