VI VANNNN!!!

Just nu är man ganska stolt att man är svensk!

Eurovision

Har bara legat och degat i sängen idag och kollat på keeping up with the kardashians haha beroendeframkallande! Ska snart börja fixa mig och sedan ska jag och min familj laga pizza och sedan kolla på eurovision! Ha det bra!

Mys

Skolan flöt på, jag fick tillbaka mitt fysik prov där jag fick ett C (vg) grymt stolt eftersom jag trodde att jag skulle få F (ig). Sen kom Emelie och hämtade mig och kajsa sen åkte vi till julia och så åkte vi till Grand och sen in på Maxi och köpte lite gosaker. Sen hämtade vi Jonna också och åkte hem till mig och bakade och åkte till Evedal och myste. Det var mysigt tills myggen kom och vi blev tvugna att åka hem till mig. Lyckad kväll även ifall myggen förstörde vår picnik..

Sova, skola , äta och träna

Jag suger på det här med att blogga... Men jag vet heller inte vad jag ska skriva för det ända jag gör är typ sova , skola, äta träna. Inte super kul att skriva om.. Host. Men idag hade jag iallafall engelska prov och det gick superbra!
Hoppas jag.. Nu är det bara 1 prov kvar sen kan jag pusta ut och lida igenom de sista veckorna i skolan! DET ÄR FREDAG IMORGON!!


Måndag/tisdag igenom en iPhone lins


+


Måndag/monday/lundi

Hejhopp. Skolan flöt på. Inget svenska prov haha. Ska byta om nu och sen ska jag på träning!
Imorgon ska vi orientera i 2 timmar jippi.. Cya

I hate you like I hate mondays

Hejsan, snabbt inlägg innan jag ska sova. Idag har jag bara chillat. Youtube har varit min vän idag typ. Imorgon är det måndag och jag hatar måndagar men 7an börjar gå mot sitt slut. Det är för det mesta roliga saker som kommer att hända framöver. Nästa vecka ska jag till liseberg veckan efter fyller jag år och veckan efter det är det skolavslutning! Kan inte vänta. Tråkiga saker är att jag har 2 prov kvar som jag inte orkar plugga till sen har jag svenska läsförståelse prov imorgon vilket är lite komiskt eftersom att jag inte har någon svenska lektion imorgon..


TJENNA


RSS 2.0