Lördag

HÖSTLOV!
 
Lördag idag och snart kommer Mikaela och så ska vi laga mat och bara mysa. Just nu sjunger jag för full hals och dansar. Så töntig är jag haha.

Tumblr

Hejsan, mikaela sov hos mig igår. Vi kollade på Pretty Little Liars och spelade kort haha vår grej typ. Idag var det torsdag. Gillar inte torsdagar alls men jag överlevde. Sedan var det träning och nu ska jag kolla på gossip girl!
Imorgon är det fredag och höstlov !!!!
 
Kolla min tumblr!!  b33lla.tumblr.com

Vi är som vi är



 

Dags för träning


I hate mondays

Håll ut Petro det är snart höstlov!

Söndag

Hejhallå. Dålig uppdatering i knooow.
Morgonträning, katedral öppethus, plugg hos emelie, vitaminvatten (ny drog), mikaela min fina kåmpis,rent, tråk i skolan, och annat random.
 
n

Älskade lördag

Bara en 10 minuter kvar av lördag och sen är det söndag. Hatar söndagar.. 
 
Idag har jag och Mikaela gått på musikalen Rent vilket var superbra! Är jättetrött så jag ska nog somna till en film nu pusssss!

Höst

Okej nu är hösten här! Jag vet inte vad jag tycker om hösten riktigt det är ju mysigt och så men jag killar inte kylan.. Aja, Idag så gjorde jag 2 prov so och matte. Hoppas verkligen att det gick bra! Ska kolla på Svenska hollywoods fruar nu på tv3 play för jag har missat ett antal avsnitt nu när jag bara har pluggat de senaste veckorna.. HÅLL UT PETRONELLA! Aja hejdåå.

Jönköping

I helgen var jag på konståknings utbildning i Jönköping vilket var galetkul! Orkar inte berätta så därför får bilderna beskriva!
Random bilder... Men bäst helg iallafall! Btw tog jag de första fyra bilderna från Amy!

Uppdaterar snart!

 Mycket skola nu..

PLUGGA PLUGGA PLUGGA

Favvo tröjan, musik, macka, varm chokladmjölk och pluggggg

Min dag

Dagen började med att vi hade nutidsfrågor prov. Vilket gick bra haha. Sen hade vi en massa lektioner och sist hade vi slöjd och där gör jag en one piece woop woop. Efter det stack jag och Mikka hem till mig och pluggade lite sen stack vi på teater och nu snackar jag på skype med Julia. Ska göra franska läxan sen ska jag sova! Godnatt.

RSS 2.0