I bilen


MOT STOCKHOLM!!!!


Bilder från igår

La upp de innan men det blev något strul så här får ni de igen !

Tisdag

Slänger in ett nattinlägg bara för att jag inte kan sova! Idag så har jag inte gjort så mycket. Har solat, städat mitt rum (behövdes), duschat/rakat benen, tränat (och ja jag tränade efter jag hade duschat *applåd*) och sen har jag och Kajsa kollat på en serie som heter Misfitz. Grym serie! Dagen = Chilldag!
Söta bilder från förra sommaren när vi var i Stockholm. Självklart ska jag dit igen på söndag!

Teen choice awards

Tjenna! Har tillbringat kvällen med Ida, Emelie och Kajsa! Just nu kollar jag på Teen Choice Awards!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_500cb38f9606ee233200040c.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_500cb38fddf2b3742600044a.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_500cb3a2e087c374070003ad.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_500cb3aeddf2b3742f000466.jpg" class="image">


Springer en runda


Nails

Detta är vad jag gör en fredags natt!


Mysig onsdag

Godmorgon (för mig iallafall) Igår träffade jag Emelie, Ida och Julia. Vi köpte lite fika och fikade i solen. Sen åkte vi till Julia och fikade ännu mer haha. Sen satt vi ute och myste till 11 sen blev det för kallt så vi flyttade in. Runt 1 åkte vi hem och då kollade Kajsa och jag på Pretty Little Liars! Ha det braa!

Nu har jag något att göra!

Enligt min svenska lärare så är jag inte bra på att läsa, kanske inte är så konstigt eftersom jag har kanske läst 5 böcker allt som allt om man inte räknar med bildböcket.. Och om jag lånar en bok i skolan så lånar jag oftast stora böcker för att min mobil inte ska synas bakom dem <--- badass. Men nu drog jag med min mamma på stan och så gick vi och köpte lite böcker jippi! Vem vet jag kanske blir värsta bokläsaren efter detta? Iallafall ska träffa Ida ( som jag inte träffat på 4 veckor) Emelie och Juliiia nu! Hejdåå


Ute och glider lite


Allsång

Har inte haft så här kul på läänge!
 
Dagen började med att Emelie kom till mig vid 1 och så bakade vi en kladdkaka. Sen åkte vi till Julia som vi inte träffat på 3 veckor och lunchade sen åkte vi och hämtade Kajsa och så åkte vi till biblioteket en snabbis och sen vidare till allsången! Först skulle vi egentligen bara gå på allsången men eftersom att Jonna skulle uppträda så fick vi va backstage där blandannat Amy Diamond, David Lindgren och Per Andersson var! Haha och självklart fick jag bild med alla! När allsången var slut åkte vi hem till Jonna och spelade spel och snackade hela natten lång, eller iallafall till kl 1 haha. Grym dag!

Tumblr

kolla in min tumblr uppdatera mer där!!
 
b33lla.tumblr.com
 

Hemma

Hej just nu är jag gaalet trött belv sent igår men gud vad roligt det var! Ska kolla på någon film nu och sen ska jag försöka sova. Imorgon ska jag, Emelie och Julia luncha tillsammans!

Påväg till skåneland

Hej! Sitter i bilen och är påväg till släktkalas i skåneland! Fast först blir det Ikea! Ciao

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_50018866ddf2b3183a004a8c.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3342406/images/2012/pic_50018866ddf2b3183a004a8c.jpg" class="image">


I don't know if this makes sens but you're my hallelujah


Onsdaaaag

Hejhallåå! Vart har solen tagit vägen!? Aja, idag har jag varit med Emelie på grand och jag kan knappt åka till stan eller grand utan att köpa något.. Så det blev en Tröja från Cubus för 29.50;- (visar imorgon) och en eyeliner från Hm för 40;- för jag hade ett gammalt presentkort där som jag hade helt glömt bort!

Lite nytt

Dålig uppdatering i know har varit på öland..och förlåt för den dåliga kvaliten och olika sorlekarna.. och ja det är två 3:or
 
Var på stan idag med Ida och Rebecca! Vi fikade och gick runt lite bland rean!
1 Nagellack/Hm/39.50;-
2 Armband/Glitter/10;-/st
3 Max Factror Läppstift/Hm/129;-
3 Toffsar/Glitter/4;- (!!!!)
5 Ring/Glitter/23;-
6 Armband/Glitter/12;-
7 Ring/Glitter/13;-
8 Nivea ansiktsmask 19.50;-
9 Linne/Hm/99;-
 

Just girly things


Got to love the new Blogg.se

Varje gång jag ska göra ett inlägg med många bilder har jag alltid fruktat det för det tar så lång tid att ladda upp en och en! Men jag älskar att med den nya blogg.se kan man ladda upp alla tillsammans, skit smart!
Med det lägger jag upp 3 söta bilder från skolavslutningen!
 

Klädställ

Hejsan det blev en snabbis idag på ikea med mammsen! Fick med mig hem ett klädställ där jag ska ha allt i från nya kläder till gammla kläder till favorit kläderna. Sen när skolan börjar ska jag ha outfits för hela veckan där!  För man tjärnar en extra 15 min ifall man gör det kvällen innan än på morgonen och jag är så seg på morgonen dessutom.. Nu ska jag ladda ner någon bra serie att kolla på! Hejdåå.
Btw så hängde jag bara upp random kläder som låg på golvet om ni undrade.

Aja livet rullar väl på ändå..

Har försökt nästan allt för att få biljetter till Justin Bieber nästa år. Men ikke sa nikke. Jag är inte direkt så ledsen för det men det sega var ju att vi var så nära att få biljetter. Aja just nu är jag med Kajsa och Emelie och vi ska snart åka och hämta Jonna. Sen ska det planeras!
En bild på mig.. Oj jag menar Justin Bieber och Kajsa

Vi är förlorare jag och du

Tjolahopp! Ännu en dag av detta molniga sommarlov har flugit förbi. Dagen har spenderats med syster. Vi försökte oss på att göra pizza av scones-deg. Vilket inte gick så bra. Kan också lägga till att ugnen började ryka som tusan av ingen anledning. Dagens teknologi.. inget att ha!

Nu sitter jag, Rangelipang och Kajsa å diskuterar meningen med livet - alltså Justin Biebers konsert nästa år som vi ska gå på!


Fields of gold


Nytt

Nytt linne från Cubus för 199; 99;-
Vart en mycket bra dag idag med sol, glass och nu blir det film mys med systern min!
Ciao.

Solen skiner himlen är blå


NEW IN

Blev en snabb runda på stan idag ska till grand morgon och kolla lite också! Fick hem 2 läppstift och ett puder. Sen träffade jag Azra ett tag och nu ska jag ut och tälta! Haha. Ha det gött!

I'M BACK

Egenligen tycker jag att det är skit tråkigt att blogga men skit samma!

RSS 2.0