Helgen måndag och tiiisdag

Fredag: Skolan flöt väl på (kommer inte ihåg så mycket) Kvällen spenderades i Sandrsbro. Sen vandrade vi hem till Linnea och så kollade vi på skräckfilm och sen somnade vi.
Lördag: Jag och Kajsa gick hem från Linnea och sen packade jag ihop mina grejer och åkte till skåne med min fader och moder. Våra kusiner har skaffat en hund och den var så liten och sööööt! Sen sov vi hos måmå och måfa.
Söndag: Vi åkte hem ganska tidigt sen åkte vi till ikea och shoppade loss.. jk. Jag köpte ett ljus och köttbullar haha det var pretty much it. Vi skulle köpa saker till min bror Axl. När vi kom hem så hjälpte vi han att flytta. Sen gjorde jag lite läxa och gick och la mig.
Måndag: Kommer inte ihåg (måste vara senil eller något..) Hade iallfall skridskoskola efter och det var ett barn som ville äta mig.. Först ville han hugga mig med ett svärd och sen äta mig.. japp.
Tisdag: Vanlig dag idag, vi sprang 3.5 km idag på idrotten och det var inte direkt det roligaste.. Sen var även sista lektionen inställt så jag och Mikaela cyklade och köpa dricka och sen cyklade vi hem till henne och bakade brownies (för vi är random) Sen stack vi på teater och nu är jag hemma!
Imorgon ska jag vaccinera mig, ohgod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0